Novi brend identitet Knauf Insulation

Nemačka kompanija “Knauf Insulation” proslavlja u Srbiji 15 godina rada uz novi brend identitet i novu filozofiju poslovanja.

Pod novim sloganom “Challenge-Create-Care” kompanija će nastaviti da sebi postavlja izazove i razvija nove koncepte i načine razmišljanja o izolaciji i zgradama. Takođe će nastaviti da stvara inovativna rešenja koja postavljaju nove industrijske standarde uz oslonac na dosadašnje rezultate koji uključuju i revolucionarno vezivo na bio-bazi “ECOSE Technology”, kao i rešenja za zelene krovove “Urbanscape”. Knauf Insulation će i u budućnosti nastaviti da brine o najvažnijim stvarima, odnosno o klijentima, kolegama, zajednici i planeti, ističu u kompaniji.

Još od 2002. godine, kada je formirana kao filijala “Knauf Grupe”, kompanija Knauf Insulation se uvek vodila potrebama svojih klijenata, a svojim inovacijama konstantno postavljala izazove pred industriju izolacionih materijala, navodi “eKapija”.

– Naš novi brend identitet slavi naše nasleđe, dok istovremeno odslikava rastuće aspiracije naše kompanije i ambicioznu viziju za budućnost. I dalje ćemo pružati održivu, bezbednu i energetski efikasnu izolaciju, a cilj nam je da budemo najpouzdaniji partner na svetu u oblasti izolacija, koji obezbeđuje inteligentna rešenja i usluge visokih performansi. Dok novi brend ostaje veran vrednostima Knauf Grupe, on pokazuje i da smo spremni za budućnost u kojoj postavljamo izazove sebi i našoj industriji. Pri tom je stvaranje snažnih veza sa klijentima u središtu ove naše ambicije – objašnjava Žan-Klod Karlin, generalni direktnor kompanije Knauf Insulation.

U drugoj polovini 2017. godine kompanija će za svoje zaposlene pokrenuti program radionica “Challenge. Create. Care.”, kako bi im pomogla da nađu nove načine za preispitivanje konvencionalih stavova, da povećaju svoju kreativnost i budu nosioci stalnog poboljšanja, što će osigurati da klijent ostane u centru svega što kompanija radi.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор