Nemačka kompanija „Ringier Axel Springer Srbija“ najavljuje da će dnevni list „ALO!“ i portal „alo.rs“ prodati novoosnovanoj kompaniji „Dnevne Novine ALO“.
Sporazum o preuzimanju potpisan je poslednjeg dana maja, a nadležni organi sada treba da odobre ovu transakciju, navodi se u saopštenju kompanije „Ringier Axel Springer Srbija“, a prenosi „eKapija“.
„Ringier Axel Springer Srbija će se nadalje fokusirati na svoj glavni multimedijalni novinarski brend „Blic“, kao i na ekspanziju svojih platformi za online oglašavanje i digitalni marketing“, objašnjava se u saopštenju i dodaje da je vlasnik novoosnovane kompanije Dnevne Novine ALO Saša Blagojević, koji poseduje petnaestogodišnje iskustvo u oblasti marketinga.
– Odluka o prodaji proizvoda kakav je ALO nije bila laka. Mi smo digitalna medijska kompanija koja se zasniva na jakom novinarstvu. U budućnosti ćemo se fokusirati na naš glavni proizvod Blic i investirati u nove digitalne koncepte kao što je „noizz.rs“ – rekla je generalna direktorka Ringier Axel Springer Srbija Jelena Drakulić Petrović.
Оставите одговор