„Nektar“ i „fruktal“ na tržištu Kine

made-in-germany-rs-kineska-zastava

Počeo je izvoz „fruktal“ i “nektar“ proizvoda u Kinu, najavio je vlasnik i predsednik kompanije „Nektar“ Slobodan Radun i istakao da su uslovi gotovo jednaki kao na kineskom tržištu, suprotno predrasudi da je daleko i skupo.

– Nije baš tako. Svet se prilično organizovao da možemo da radimo sa mnogo tačaka odavde. Mi danas zapošljavamo mnogo ljudi sa aspekta biznisa koji obavljamo i znamo i imamo svest da ti ljudi zajedno sa nama zavise od našeg poslovanja. Sigurno nije demagogija ako vam kažem da su ovom uspehu doprineli članovi porodice, koji su svi uključeni u ovaj posao, i svi naši radnici, počev od zaposlenih u Sloveniji, Makedoniji, do naših radnika u Bačkoj Palanci i uopšte u Srbiji – rekao je Radun, a prenosi agencija „Tanjug“.

Kako se navodi u saopštenju kompanije „Nektar“, ovo preduzeće, u okviru kojeg posluje i slovenački „Fruktal“, izraslo je iz jedne domaće porodične firme u vodeću kompaniju u jugoistočnoj Evropi, u sektoru prerade voća i proizvodnje voćnih sokova, sa godišnjim prometom od preko 120 miliona eura i izvozom u 50 zemalja širom sveta.

– Kao što kaže slogan naše kompanije, „nije svejedno“. Ostalo je još strahovito mnogo posla da se uradi. Potrebno je da ljudi na vlasti, zaduženi za razvoj, prihvate činjenice i ideje dokazane u praksi – dodao je Radun.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор