U skladu sa odgovornim odnosom prema prirodi, a pod motom održivog poslovanja „Za bolje sutra“, nemačka kompanija Lidl Srbija je uvela novitete poput višekratnih kesa za voće i povrće, smanjenja plastične ambalaže i ukidanja plastike za jednokratnu upotrebu.
Uvođenjem višekratnih kesa Lidl je kupcima ponudio alternativu. One su perive na 30 stepeni u veš-mašini i mogu da ponesu do 5 kg proizvoda, zbog čega su pogodne za više kupovina. Takođe, u Lidlovim prodavnicama više se ne mogu naći plastični pribor za jelo i plastične čaše, a štapići za uši više nisu plastični, već papirni. Kompanija se na ovaj način odriče jednokratne plastike koja se smatra velikim zagađivačem životne sredine.
Pored ovoga, ambalaža nekih proizvoda iz asortimana orašastih plodova i sušenog voća Lidlovih brendova smanjena je za oko 20 procenata, a količina proizvoda je ostala ista. Na ovaj način se štedi na ambalažnom materijalu, a smanjuje se i emisija ugljen dioksida, jer je sada moguće transportovati više takvih pakovanja odjednom, prenosi eKapija.
Inače, kao deo nemačke Švarc grupe, Lidl Srbija prati strategiju „REset Plastic“, usmerenu na odgovorno upravljanje plastikom u pet ključnih oblasti: od izbegavanja upotrebe, recikliranja i uklanjanja iz prirode, do podsticanja ekoloških inovacija i edukacije u ovoj oblasti. Kompanija je tako definisala dva cilja koja se odnose na plastičnu ambalažu i koja treba da ispuni do 2025. godine, a to su smanjenje upotrebe plastike za 20 posto i 100 posto reciklabilna ambalaža.
– Smatramo da velike kompanije imaju veliki uticaj na održivi razvoj i da treba da iskoriste svoje resurse za edukaciju zajednice i primenu dobrih praksi. Mi smo zato odlučili da ponudimo potrošačima „zelene“ alternative. Na Lidl pijaci se sada može pronaći i višekratna vrećica za voće i povrće, a iz ponude smo izbacili pet proizvoda od plastike za jednokratnu upotrebu i smanjili pojedina pakovanja Lidl brendova. Ovo je samo početak mera koje ćemo preduzeti kada je u pitanju naš asortiman. Verujem da ćemo motivisati potrošače da zajednički očuvamo okruženje u kome živimo – kaže Nikola Balaban iz kompanije Lidl Srbija.
Kao internacionalni trgovinski lanac, Lidl u obzir uzima, ne samo ekonomske, već i društvene i ekološke faktore. Kroz moto odgovornosti „Za bolje sutra“, kompanija se trudi da dugoročno gradi strategiju društveno odgovornog poslovanja koja treba da ima pozitivan uticaj na celokupno okruženje, poručuju iz Lidla.
Оставите одговор