Koje polovnjake Srbi najviše traže?

U ovoj godini posetioci sajta „polovniautomobili” najčešće su pretraživali automobile čija je cena od 1.000 do 2.000 eura, marke Volkswagen, Audi i BMW, sa radnom zapreminom motora do 2.0 litra.

Podaci Republičkog zavoda za statistiku pokazuju da je u prvih deset meseci 2018. godine u Srbiju uvezeno 81.745 polovnih automobila, od čega, 25.891 benzinaca i 55.838 dizelaša. U prvih devet meseci ove godine u Srbiji je registrovano 19.400 novih putničkih vozila, najviše Škoda, a zatim Fijata, Folksvagena, Renaulta, Dacia i Opela.

Kolika je kupovna moć naših građana govori podatak da su se u pretragama na ovom sajtu najčešće (22%) gledali polovni automobili vrednosti od 1.000 do 2.000 eura, za njima slede oni sa cenom od 3.000 do 5.000 (17%), potom oni procenjeni da vrede od 2.000 do 3.000 eura (16%), dok su na četvrtom mestu i vozila jeftinija od 1.000 eura (10%).

Volkswagen, Audi i BMW su na vrhu liste najtraženijih, a odmah do njih su i Opel i Mercedes, što jasno pokazuje da nemački automobili nemaju konkurenciju po popularnosti. Model koji se najčešće pretraživao je Audi A4, do njega je Audi A6, a potom BMW “trojka” i na četvrtom mestu Volkswagenov Golf.

Već godinama unazad kupcima je ubedljivo najvažnija da granica po pitanju radne zapremine motora bude do 2.0 litra i malo je onih koji uopšte razmatraju kupovinu automobila sa motorom od preko 2.000 kubika, što se prosto može objasniti višim troškokvima registracije, takozvanim porezom na luksuz, koji naši vozači ne mogu, ili ne žele da plaćaju.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор