Nemački trgovinski lanac supermarketa „Lidl“ otvoriće svoje prve prodajne objekte u Srbiji već 2016. godine, najavio je prvi čovek ove kompanije Sven Sejdel.
U intervjuu za „Handelsblat“ on je rekao da će Lidl u Srbiji početi sa radom već sledeće godine, da veliki korak u njihovom širenju predstavlja ulazak na tržište Sjedinjenih Američkih Država 2018. godine, kao i da istovremeno sa ulaskom u SAD, kompanija planira i širenje u Litvaniji.
– SAD su strateško tržište za nas. Počećemo sa nekoliko desetina prodavnica na istočnoj obali, u Virdžiniji, Severnoj i Južnoj Karolini, Merilendu i Vašingtonu – objasnio je Sejdel.
Nemačka kompanija Lidl, inače ćerka firme grupacije „Švarc“, jednog od najvećih svetskih distributera prehrambenih proizvoda posle američkog „Volmarta“ i francuskog „Karfura“, planira da u SAD za početak otvori 200 radnih mesta. Lidl koji je inače poznat po diskontnoj prodaji proizvoda, želi da svoj prodajni prostor u SAD opremi što prijatnije i modernije.
Uz supermarkete kompanije „Aldi“, Lidl će biti drugi nemački lanac maloprodajnih trgovinskih radnji koji će poslovati u SAD. Aldi je u SAD prisutan preko 40 godina, za sada ima 1.375 prodavnica, a namerava da ih do 2018. poveća na 2.000, prenosi agencija „Frans pres“.
Оставите одговор