Nemački proizvođač premijum automobila u protekloj godini je kupcima širom sveta isporučio 2.125.026 svojih vozila, ili za 1,8 posto više nego u 2017. godini, za šta je najviše zaslužna veća tražnja za SUV/krosover vozilima X familije, a naročito za modelima X2 i X3.
U 2018. BMW je isporučio tržištu 792.590 automobila sa oznakom X, ostvarivši tako rast od 12,1% na godišnjem nivou. SUV modeli su imali 37,1% udela u ukupnoj prodaji BMW-a, što predstavlja povećanje u odnosu na 2017, kada je njihovo učešće u prodaji iznosilo 33,8%.
Značajan porast prodaje od 12,7% zabeležio je i BMW Serije 5, sa 328.997 jedinica isporučenih u 2018, a uspeh je postigao i BMW-ov sportski ogranak, M odeljenje, sa 102.780 prodatih automobila, uz rast od 27,2% na godišnjem nivou, prenosi b92.
Pored matičnog brenda i čitava BMW grupacija je zabeležila bolji prodajni rezultat u prošloj godini, sa ukupno 2.490.664 isporučenih automobila, što je rast od 1,1 posto. Rast od 22,2% zabeležio je i brend Rolls Royce, sa 4.107 prodatih vozila više, dok je MINI upisao pad prodaje od 2,8%, sa ukupno 361.531 isporučenih automobila.
Оставите одговор