Porasla prodaja elektrifikovanih BMW-a

Nemački BMW je u prvoj polovini ove godine podelio sudbinu svih drugih proizvođača automobila, zabeleživši pad prodaje vozila sa klasičnim motorom, ali je, sa druge strane, povećao prodaju modela sa elektrifikovanim pogonskim sistemima.

U periodu januar-jun BMW grupacija je isporučila tržištu ukupno 962.575 svojih vozila, ili za 23 procenta manje u odnosu na isti period prošle godine. Od tog broja, brend BMW je prodao 842.153 automobila, ili 21,7 posto manje, a MINI 118.862 vozila, ili za 31,1 posto manje.

Iako se isprva verovalo da ekonomska kriza usled pandemije nije toliko ugrozila sektor prodaje superluksuznih automobila, činjenice govore da je najveći pad prodaje u BMW grupi pretrpeo britanski Rolls-Royce, koji je u prvoj polovini godine prodao 1.560 vozila, uz pad od 37.6 posto.

Svetla tačka je što su u prvoj polovini ove godine BMW i MINI zajednički isporučili tržištu ukupno 61.652 elektrifikovanih vozila, odnosno električnih i hibridnih, što je za 3,4 posto više nego u istom periodu 2019.

Što se motocikala tiče, BMW je u prvom polugođu ove godine isporučio ukupno 76.707 dvotočkaša, uz zabeleženi pad prodaje od 17,7 procenata, prenosi B92.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор