Avioni kompanije „Germanwings“ do Beograda će leteti samo do kraja aktuelnog letnjeg reda letenja, koji se završava poslednjeg vikenda u oktobru. Ova aviokompanija ukinuće liniju Štutgart – Beograd sa početkom zimskog reda letenja, što znači i da se povlači sa aerodroma „Nikola Tesla“, s obzirom da je liniju od Kelna do Beograda već ukinula još pre dve i po godine, prenosi „aviokarta.net“.
Linija koja će biti ukinuta od oktobra, trenutno se obavlja tri puta nedeljno avionom Airbus A319 sa 144 ili 150 putničkih mesta, a osim direktne veze Beograda sa Štutgartom putnicima iz Srbije omogućena je i dobra veza ka brojnim nemačkim i zapadnoevropskim gradovima i to po „lowcost“ cenama. Poslednji let na ovoj liniji biće iz Beograda 23. oktobra, a nakon toga putnici će do Štutgarta moći da lete jedino srpskim nacionalnim avioprevoznikom „Air Serbia“, koji liniju između ova dva grada tradicionalno održava već decenijama.
„Germanwings“ je još jedna u nizu „lowcost“ aviokompanija koje u poslednje vreme ukidaju linije iz srpskog glavnog grada. „Norwegian“ je od ovog leta ukinuo sezonsku liniju za Kopenhagen, dok je „Wizz Air“ povukao jedan od svoja dva aviona iz Beograda i ukinuo linije ka Oslu i Briselu (aerodrom Charleroi), dok je druge svoje linije značajno redukovao.
Sa druge strane, aerodrom u Beogradu dobija nove „lowcost“ prevoznike i linije, pa će tako španski „Vueling“ uskoro otvoriti liniju do Barselone, dok „EasyJet“ započinje sa letovima od Beograda do Rima. Uprkos redukciji prevoza „Wizz Air“ je uspešno uveo novu liniju ka Larnaki, koja je čak postala i celogodišnja.
„Lowcost“ aviokompanija „Germanwings“ u celosti je u vlasništvu nemačkog nacionalnog avioprevoznika „Lufthanse“, koja je početkom ove godine započela sa transformacijom. Prema planu matične kompanije, „Germanwings“ će postati njihov regionalni i evropski prevoznik i preuzeće celokupan „Lufthansin“ kratko i srednjelinijski saobraćaj između nemačkih gradova kao i između Nemačke i evropskih gradova. Jedino će linije „Lufthanse“ iz glavnih čvorišta u Minhenu, Frankfurtu i Diseldorfu ostati u nadležnosti matične kompanije.
Оставите одговор