Da bi pripremio svoju fabriku u Volfsburgu za proizvodnju osme generacije automobila modela „Golf“, nemački „Folksvagen“ će uložiti 3 milijadre eura, prvenstveno u zamenu proizvodne opreme i alata, a potom i u novi centar za dizajn i tehnički razvoj vozila.
– Ulaganja u razvoj naše fabrike i naših vozila pomoći će da se osigura dugoročna poslovna budućnost brenda, bez obzira da li će se ona zasnivati na električnim automobilima ili modelima sa konvencionalnim motorima – izjavio je jedan od menadžera kompanije, Bernd Osterloh, a prenosi „B92“.
Prilikom konstruisanja „osmice“ VW će koristiti unapređenu varijantu modularne MQB mehaničke platforme, koja će zbog lakših materijala imati za 70 kg manje. Novi Golf će imati vitkiju liniju i nešto niži prednji deo sa novim LED farovima, a veće promene se očekuju u kabini vozila, u kojoj će komande biti na tačskrin ekranu multimedijalnog sistema.
Pored benzinskih i dizel motora, Golf 8 će osvanuti i u novoj verziju sa takozvanim „blagim hibridnim pogonom“ koji će koristiti 48-voltni električni sistem. Prema ranijim najavama, Golf 8 bi trebalo da bude predstavljen javnosti 2019. godine, tačno u vreme pojavljivanja i Folksvagenovih električnih automobila, koje će predvoditi I.D. hečbek.
Nakon dizel skandala koji je naneo štetu nemačkom proizvođaču i rasta troškova izrade dizel motora po ekološkim standardima, „blagi hibridni pogon“ će predstavljati odgovarajuću alternativu dizelašima, jer će biti više ekološki, a istovremeno podjednako ekonomičan, navodi se u saopštenju kompanije.
U novoj generaciji Golfa, Folkswagen će zadržati postojeći četvorocilindarski 1.5 litarski turbo benzinac, dok će aktuelni 1.6 litarski dizel motor zameniti novim zapremine 1.5 litara. Nakon regularne verzije Golfa 8, na tržište će stići i sportski Golf GTI i Golf R modeli, snage između 250 i 350 ks. Plug-in hibrid GTE takođe će biti u ponudi, ali ne i električni e-Golf, kojeg će zameniti model na struju iz pomenute I.D. generacije.
Оставите одговор