Nakon dva meseca od pokretanja posla u Srbiji, nemački niskotarifni autobuski prevoznik FlixBus danas pokreće „zelene“ linije koje će četiri puta dnevno saobraćati od Beograda i Novog Sada do Budimpešte.
Kompanija, koja je osnovana 2013. godine u Minhenu, na tržište Srbije stigla je u julu, na osnovu dogovorene saradnje sa Sirmiumbusom iz Sremske Mitrovice i Fudeksom iz Beograda. U mreži partnera Srbija se našla na 25. poziciji od ukupno 29 zemalja sa kojima FlixBus sarađuje na saobraćanju između čak 2.000 destinacija. Na izgradnji tržišta u Srbiji kompanija je radila tri godine i sada već postojećim redovnim linijama ka Zagrebu i Ljubljani, pridodaje nove linije za mađarsku prestonicu.
– Nakon istraživanja tržišta, utvrdili smo da ove dve srpske firme odgovaraju visokim standardima koje postavlja FlixBus, i kada je reč o autobusima i samim vozačima, i kada govorimo o prepoznavanju vizije. I ubuduće ćemo tražiti partnere koji pre svega prepoznaju važnost bezbednosti putnika i digitalizacije, jer mi povezujemo moderne tehnologije i tradicionalnu autobusku industriju. Održavamo visoki ekološki standard, pa naši autobusi nisu zeleni samo po boji, već zadovoljavaju EURO 6 standard, a putnici prilikom onjaln kupovine karata, ako žele, mogu da uplate i doprinos za zaštitu klime – rekao je Dean Čebohin, direktor za razvoj poslovanja za FlixBus CEE South regiju (zemlje bivše Jugoslavije i Albanija), a prenosi eKapija.
Autobusi FlixBusa u Srbiji su stari dve godine, a u svakom od njih su obezbeđene utičnice, besplatan internet i prtljag, više prostora između sedišta, a postoji i mogućnost otkazivanja ili promene rezervacije do 15 minuta pre polaska autobusa. Takođe, pet FlixBus autobusa partnerskog Sirmiumbusa opremljeno je i rampama za osobe sa invaliditetom. Rezervaciju i kupovinu karata moguće je izvršiti onlajn i putem aplikacije, kao i na oko 250 prodajnih mesta.
– Uz jednu kartu, sa jednim presedanjem u Zagrebu, Ljubljani ili Budimpešti, putnicima iz Srbije dostupne su destinacije širom Evrope, a tu je i korisnička služba koja komunicira sa putnicima, kao i sa kontrolom saobraćaja, kako bi sve proteklo bez problema i kako bi putnici bez kašnjenja stigli na svoju destinaciju – poručuju iz kompanije i najavljuju da u budućnosti planiraju da prošire spisak partnera u Srbiji, dok na globalnom tržištu rade na projektu železnica i pozicioniranju na američkom i ruskom tržištu.
Оставите одговор