Elektronski katastar olakšava proveru predmeta

U bilo kojoj službi Republičkog geodetskog zavoda građani Srbije od ovog meseca moći će da provere status svog predmeta elektronskim putem, bez obzira na to u kom delu Srbije se njihova nepokretnost nalazi.

Unapređenje zemljišne administracije, odnosno formiranje elektronske pisarnice katastra, realizovano je kroz projekat finansiran od strane Svetske banke. Povezivanje svih radnih jedinica obavljaće se uz pomoć najsavremenije tehnologije, a čitav sistem će biti centralizovan.

Novi softver pisarnice omogućiće precizno lociranje predmeta uz informacije o eventualnom postojanju nekih prepreka u procesu donošenja rešenja. Preko savremenog eKatastra građani će moći da prate šta se dešava sa njihovim predmetom iz bilo koje organizacione jedinice katastra u Srbiji, a svi zahtevi podneti RGZ-u biće skenirani i sačuvani, prenose „Večernje novosti“.

– Na centralnom nivou tačno će se znati ko je podneo zahtev i kada je predao dokumentaciju. Po završetku treće faze projekta, sa bilo kog mesta moći će da se prati kretanje dokumenta. Trenutni sistem funkcioniše na lokalnom nivou, a ubuduće će se iz centrale pratiti koliko je referent obradio predmeta i koji su predmeti kod njega. U slučaju da je preopterećen poslom, bolje ćemo preraspodeliti rešavanje predmeta – priča Maja Radović iz Republičkog geodetskog zavoda (RGZ).

Obuka službenika Geodetskog zavoda za rad u elektronskoj pisarnici počela je prošlog meseca i trajaće pet nedelja. U početku zahtevi će i dalje ostati u pisanoj formi, ali veoma brzo biće prebačeni u elektronsku formu.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор