Električni kamioni preteški za mnoge nemačke mostove

Nemačko Ministarstvo saobraćaja trenutno nije u mogućnosti da izda saobraćajnu dozvolu za veći broj kamiona težih od 44 tone, zbog rizika prilikom njihovog saobraćanja preko mostova.

Naime, Evropski parlament je nedavno odlučio da se u Evropskoj uniji postepeno ukinu motori sa unutrašnjim sagorevanjem, što bi značilo da nemački proizvođači motornih vozila sada moraju da ubrzaju kompletnu transformaciju svoje industrije, piše Revijahak.

Novca za tranziciju ima dovoljno, budući da proizvođači automobila u poslednje vreme beleže rekordne profite. Međutim, predsednica Udruženja nemačke automobilske industrije (VDA) Hildegard Miler je u intervjuu za nemački morgenpost.de izrazila zabrinutost.

– Potrebna su nam praktična rešenja. Oko 10 posto auto-puteva su gradilišta, a potrebno je popraviti oko 4.000 mostova. Zbog toga imamo sveobuhvatnu potrebu da obnovimo železničku i putnu infrastrukturu – izjavila je Milerova.

Ona je pažnju skrenula na mostove koje je potrebno popravljati, jer su baterije električnih kamiona izuzetno teške, zbog čega Ministarstvo saobraćaja za sada ne može da izda saobraćajne dozvole za veći broj kamiona težih od 44 tone.

Pošto je Evropa rešena da zabrani proizvodnju motora sa unutrašnjim sagorevanjem, postavlja se logično pitanje kakva je onda putna infrastruktura u ostatku Evrope kada Nemci imaju problem sa svojim mostovima.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор