– Pored mogućnosti koje nam se pružaju za plasman proizvoda na strana tržišta, sajam je idealna prilika i da privučemo neke nove poslove u Novi Pazar. Zbog zastoja u poslovanju sa Kinom, velike svetske kompanije kubure sa kapacitetima, pa ćemo situaciju iskoristiti i ponuditi da se deo proizvodnje obavlja kod nas – objasnio je Hadžimuratović.
Odlazak novopazarskih tekstilaca na berlinski sajam organizovala je Regionalna razvojna agencija Sandžaka (SEDA), uz finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID).
Direktor agencije SEDA, Samir Kačapor, rekao je da su sastanci sa predstavnicima velikih inostranih kompanija već dogovoreni i da se očekuje da će tekstilci iz Novog Pazara uspeti da ugovore poslovnu saradnju.
– Zakazani su sastanci sa kompanijama iz Japana, srednje Evrope i Azije, i tekstilnim gigantima kao što su Mustang i Fornarina. Nadamo se uspešnim razgovorima. Naš cilj je da ove godine „probijemo led“, jer je izuzetno teško uspešno predstavljanje na ovako velikom, svetski poznatom sajmu, izjavio Kačapor.
Semih Durović, regionalni menadžer USAID programa, istakao je da ova agencija radi na podršci i osnaživanjnu konkurentnosti malih i srednjih preduzeća, preko projekta održivog lokalnog razvoja u Sandžaku. On je dodao da se uz pomoć projekta u ovoj godini, pored tekstilne industrije, planira i pružanje podrške proizvođačima obuće, tapaciranog nameštaja i prehrambenih proizvoda, kao i pomoć poljoprivrednicima iz ovog dela Srbije.
Za sve tekstilce iz Novog Pazara danas je organizovan trening o pregovaranju i veštinama poslovnih komunikacija sa inostranim partnerima, kao priprema za što bolji nastup na predstojećem sajmu u Berlinu.
Оставите одговор