Nemački lanac dm drogerie markt, nastavlja da sprovodi tradicionalne kampanje podrške najrazličitijim društvenim grupama u Srbiji, tako da je za samo mesec dana donirao 10,22 miliona dinara raznim udruženjima i organizacijama.
Tokom svakog otvaranja i renoviranja svojih drogerija, dm u okviru tradicionalne akcije „humanitarni sat“ donira sredstva kao vid podrške okruženju u kojem posluje. Tako je povodom otvaranja tri nove prodavnice i renoviranja tri već postojeće uputila različitim ustanovama i udruženjima robu u vrednosti šest miliona dinara.
Proizvodi u vrednosti od po milion dinara donirani su Domu za decu i omladinu ometenu u razvoju Veternik, Školi za osnovno i srednje obrazovanje Mladost u Pirotu, Školi za učenike oštećenog vida Veljko Ramadanović u Zemunu, Udruženju paraplegičara i kvadriplegičara Kraguj iz Kragujevca, Nacionalnom udruženju roditelja dece obolele od raka – NURDOR i Opštoj bolnici u Vršcu.
Nove drogerije dm je otvorio u Futogu, Pirotu i Zemunu, tako da kompanija sada u našoj zemlji ima ukupno 113 svojih prodajnih objekata. Pored ove tri nove, dm je renovirao i tri svoje prodavnice u Kragujevcu, Novom Sadu i Vršcu.
Što se donacija tiče, dm se ove jeseni priključio i kampanji „Spasimo hranu, spasimo humanost“ u saradnji sa Bankom hrane, uputivši robnu donaciju u vrednosti od dva miliona dinara. Akcija prikupljanja hrane za više stotina hiljada gladnih građana Srbije okupio je i ostale brojne nevladine organizacije, kompanije i medijske kuće koje su udruženo donirale namirnice, navodi se u saopštenju kompanije.
– Kompanija dm uspešno posluje na teritoriji Srbije skoro 18 godina, a mi se konstantno trudimo da zajednici uzvratimo na dugogodišnjem poverenju tako što pokrećemo brojne humanitarne akcije i društveno odgovorne projekte kroz koje doprinosimo konkretnim promenama. Drogerijski lanac će da nastavi sa humanitarnim akcijama vodeći se porukom „Čovek u centru poslovanja“ – poručila je menadžerka marketinga Svetlana Jovanović-Mitić.
Jesenje akcije poklanjanja dm je zaokružio robnom donacijom sigurnim kućama Srbije kako bi pružio pomoć i podršku žrtvama porodičnog nasilja. Donirane su namirnice široke potrošnje u vrednosti 2,22 miliona dinara sigurnim kućama u Beogradu, Novom Sadu, Somboru i Nišu, a u narednim mesecima dm će poklone uručiti i drugim sigurnim kućama u Srbiji.
U dm-u kažu da u još jednoj uspešnoj godini nastavljaju da šire svoju mrežu poslovanja i vezu sa kupcima u mnogim gradovima, uz poseban akcenat na filantropske aktivnosti. Iz kompanije poručuju da će nastaviti da neguju poslovnu filozofiju zasnovanu na humanim principima i konstantnom investiranju u društveno-ekonomski razvoj zemlje.
Оставите одговор