Pored državne železnice „Deutsche Bahn“, u Nemačkoj trenutno posluje još oko 300 privatnih kompanija koje se bave putničkim i teretnim železničkim prevozom, a svoje radnike plaćaju do čak 2.650 eura.
Primera radi, sledeće godine u Štutgartu veći deo regionalnih pruga u putničkom prevozu preuzima kompanija „Go-Ahead“ (Bahn). Njoj će hitno trebati mašinovođe i kondukteri, što je, uostalom, u ovom momentu zajedničko i za sve druge železničare u Nemačkoj.
Nemačka železnica (Deutsche Bahn) u Minhenu hitno traži da zaposli od 50 do 100 konduktera. I železnički prevoznici „Metronom“, „Agilis“, „ODEG“, „Länderbahn“, ali i mnogi drugi, sada takođe hitno traže konduktere i mašinovođe, piše „Croexpress“.
Konkurs za zapošljavanje novih konduktera trajaće tri meseca, dok će onaj za mašinovođe trajati osam meseci. Bruto plata konduktera na severu Nemačke iznosi oko 2.050 eura, dok na jugu raste do čak 2.650 eura.
Оставите одговор