Sudeći prema nezvaničnim informacijama, u prvoj polovini ove godine Opel je u poslovnom gubitku od neverovatnih 460 miliona dolara i gubi oko četiri miliona eura svakog radnog dana.
Tokom prethodnih šesnaest godina poslovanje Opela prate veliki gubici, pre svega zbog velikih ulaganja u napredne tehnologije za smanjivanje emisije štetnih gasova iz automobila. Iako je do skoro bio u sastavu američke kompanije „Dženeral motors“, Opel je sam morao da radi na ovom poduhvatu, jer su evropski zakoni koji regulišu dozvoljene nivoe emisije štetnih gasova daleko strožiji od onih u SAD.
U prošlonedeljnim razgovorima čelnika Opela i njihovih sadašnjih vlasnika, francuske automobilske kompanije „PSA“, potvrđeno je da će nemački proizvođač zadržati neke od svojih motora u svojim vozilima, ali da će većina biti zamenjena motorima PSA, prenosi „seebiz“.
Takođe, ogroman Opelov razvojni sektor, koji broji 7.700 radnika, biće praktično desetkovan, jer će u njmu ostati zaposleno svega 800 radnika. Opel će uz to uskoro preći na PSA platforme, čime će, kako je planirano, ostvariti znatne uštede.
Оставите одговор