U drugom kvartalu ove godine evropska medijska kuća “RTL” povećala je svoju dobit i prihode, pre svega zahvaljujući većim prihodima od tv-oglašavanja na domaćem tržistu u Nemačkoj i dobrim rezultatima u poslovanju sa digitalnim video-zapisima.
EBITA dobit RTL-a, izračunata pre odbijanja kamata, poreza i amortizacije, povećana je u drugom tromesečju 2015. za 4,3 posto, na 340 miliona eura. Prihodi su porasli za 7,7 posto, na 1,48 milijardi eura, pri čemu su u Nemačkoj povećani za 7 posto, dok je u svim ostalim zemljama u kojima kompanija posluje, osim u Francuskoj, zabeležen snažniji rast od tržišnog proseka, prenosi agencija “Rojters”.
„Zahvaljujući našoj finansijskoj snazi cilj nam je da u narednim godinama značajno proširimo RTL grupu i transformišemo vodeću evropsku medijsku mrežu u globalnu silu u segmentu produkcije, agregacije i monetizacije video-zapisa“, navodi se u saopštenju RTL-a.
Оставите одговор