Najbolji polugodišnji rezultati „Opela“ za sedam godina

made-in-germany-rs-opel-logo

U prvih šest meseci ove godine broj registracija „Opelovih“ lakih komercijalnih vozila na najvišem je nivou u poslednjih sedam godina, sa rastom od 25 posto u odnosu na isti period 2014. godine.

Iz kompanije saopštavaju da je u ovom periodu registrovano 51.500 lakih Opelovih vozila, a tržišno učešće je poraslo sa 0,56 posto na 4,03 posto. Takođe, ističu da svi njihovi modeli u klasi lakih komercijalnih vozila doživljaju porast obima proizvodnje, prenosi „eKapija“.

„Movano“ je napredovao za 34% na oko 10.000 jedinica, a zabeležio je najbolje rezultate svih vremena, što se tiče i prodaje i tržišnog učešća. Prodaja „vivara“ je porasla za 27%, na gotovo 29.000 jedinica, što je najveći obim proizvodnje Opelovog bestselera u ovom segmentu, uz takođe najveći broj novih registracija i najveći tržišni udeo u istoriji ovog modela. Prodaja „comboa“ je povećana za 15%, na više od 9.500 jedinica, a to predstavlja najbolji rezultat ovog modela od 2011. Prodaja nedavno uvedenog „corsavana“ je porasla za 14%, na oko 3.000 jedinica.

– Izvanredni polugodišnji rezultati pokazuju da naša strategija u segmentu lakih komercijalnih vozila funkcioniše kako treba. Revidirani „movano“ i novi „vivaro“ su našem novoformiranom timu lakih komercijalnih vozila obezbedili idealnu platformu za povećanje obima poslovanja – objašnjava direktor Opel/Vauxhall komercijalnih vozila Štefen Rašing (Steffen Rasching).

Najbolje polugodišnje prodajne rezultate ikada, „Opel“ je postigao u Finskoj, Rumuniji i Švajcarskoj, dok je najbolje rezultate od 2011. postigao u Norveškoj, Portugalu, kao i na velikim tržištima poput Nemačke i Ujedinjenog Kraljevstva. Ovaj proizvođač vozila iz Riselshajma zabeležio je povećan broj registracija u segmentu lakih komercijalnih vozila na više od 22 evropska tržišta, a i tržišni udeo je takođe povećan na 20 evropskih tržišta.

Ključni stub Opelovog „DRIVE! 2022“ plana povećanja obima proizvodnje upravo je baziran na jačanju poslovanja u segmentu lakih komercijalnih vozila. Do 2022. Opel teži da prodaju u ovom segmentu poveća sa više od 80.000 vozila iz 2013. godine, na oko 150.000 jedinica.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор