Nemačka kompanija METRO Cash & Carry Srbija otvorila je u Dobanovcima novi logističko-distributivni centar na 15.000 kvadrata, sa četiri temperaturne zone, koji je u potpunosti sagrađen prema internacionalnim zahtevima i standardima, prenosi b92.
U novom centru, koji je smešten u okviru modernog VGP parka, primenjena je najnovija tehnologija za rashladne sisteme, bez upotrebe freona, što značajno smanjuje negativan uticaj na životnu sredinu. Novi centar obezbeđuje prijem i skladištenje celokupnog asortimana kompanije, uključujući i sveže i ultrasveže namirnice, a u njemu je posao dobilo više od 110 novih radnika.
Svečanom otvaranju novog Metroovog logističkog-distributivnog centra prisustvovali su nemačka ambasadorka Anke Konrad i brojni vodeći domaći proizvođači i partneri kompanije.
– Kao prvi pravi veletrgovac koji u Srbiji posluje skoro punih 20 godina, METRO želi da bude još snažnija podrška ugostiteljima i nezavisnim trgovcima. Kroz ponudu vrhunskih i prilagođenih rešenja, usluga i bogatog asortimana kvalitetnih domaćih i svetskih proizvoda, posvećeni smo uspehu naših kupaca i otvaranje našeg novog logističko-distributivnog centra vidimo kao veliki korak na putu zajedničkog rasta i razvoja, u godinama koje dolaze“, izjavio je povodom otvaranja centra Nadir Kađi, generalni direktor kompanije METRO u Srbiji.
Ambasadorka Konrad je ovom prilikom izjavila kako je otvaranje novog logističkog objekta dobar je primer snažnih i dinamičnih ekonomskih odnosa Srbije i Nemačke.
– Kao najveći trgovinski partner i jedan od najvećih stranih investitora, želimo da privreda Srbije bude uspešna. To podrazumeva proširenje fokusa sa velikih gradova i veća ulaganja u ruralni razvoj i cirkularnu ekonomiju, što su dve prioritetne oblasti naše ekonomske saradnje. Zato je METRO-ova posvećenost u Srbiji, npr. uz program podrške partnerstvu, važno svedočanstvo potencijala Srbije za ulaganja i održiv ekonomski rast – poručila je Konradova.
METRO u Srbiji zapošljava 1.100 radnika u okviru 9 prodajnih distributivnih centara u Beogradu, Nišu, Novom Sadu, Kragujevcu, Požarevcu, Subotici i u Šapcu. Nemački veletrgovac prepoznatljiv je i po jedinstvenom franšiznom trgovačkom programu „Jutro“, u okviru kog pruža podršku nezavisnim trgovcima za njihovo dugoročno i uspešno poslovanje. Do sada je u Srbiji otvoreno 60 „Jutro“ radnji, a primer jedne takve trgovine prikazan je i na svečanom otvaranju centra u Dobanovcima.
Sledeće godine METRO obeležava 20 godina poslovanja u Srbiji, uz poruku da će nastaviti da podržava poslovne pobede svojih kupaca, ugostitelja i trgovaca. METRO Srbija je deo METRO grupe sa sedištem u Nemačkoj, koja posluje u 30 zemalja sveta i zapošljava ukupno 97.000 ljudi.
Оставите одговор