„Lepotica i auto“
Klaudija Šifer (Claudia Schiffer) nemačka najpoznatija manekenka i foto model postala je zaštitno lice Opel-a.Posle Lene (Lena Meyer-Landrut) pobednice Evrovizije 2010. i Jurgen Klopa (Jürgen Klopp), promena imidža Opel-u je bila krajnje potrebna. Lepa, elegantna i internacionalno uspešna Klaudija će u budće sugerisati kupcima željene atribute Opela.
Prvi spotovi reklamne kampanje „It’s German“ će se puštati već sredinom januara 2014. sa ciljem isticanja već svetski poznatih osobina proizvoda napravljenih u Nemačkoj („Made in Germany“). Ovu kampanju će voditi gospođa Miler (Tina Müller), koja je uspešno osvežila zastarelu marku „Schwarzkopf“, sa zadatkom da unapredi Opel-ov nastup na tržištu. Ona izjavljuje da će jako ofanzivno raditi na poboljšanju Opel-ovog imidža.
Hoće li Opel sa Klaudijom Šifer imati uspešnu reklamnu kampanju, sasvim je neizvesno. Od legendernih reklama sa plivačkom zvezdom Franciskom van Almzik (Franziska van Almsick) u skorije vreme Opel nije imao neke značajnije marketiške kampanje. Zbog toga je u Opelu odlučieno, da se radi ne ponovnom uspešnom zadobijanju mušterija. U zadnim godinama su se slogani firme veoma brzo menjali – „Tehnika koja oduševljava“ („Technik die begeistert“), „Moderno shvatanje za bolje automobile“ („Frisches Denken fuer bessere Autos“), „Razumeli smo“ („Wir haben verstanden“), „Pronađi Opel“ („Entdecke Opel“), „Mi živimo automobile“ („Wir leben Autos“) samo neke da pomenemo.Za Opel je preokret imidža egzistencionalno bitan, jer sestra brend Ševrolet („Chevrolet„) planira da se od 2016. godine povuče sa evropskog tržišta i time ustupi ključnu ulogu Opelu u Evropi.
Оставите одговор