Audi snizio prognozu zbog Kine

made-in-germany-rs-audi-logo

Nemački proizvođač luksuznih automobila „Audi“ snizio je progozu svojih prodajnih rezultata za 2015. godinu, zbog slabljenja tražnje na kineskom tržištu.

Za ovu „Folksvagenovu“ filijalu Kina predstavlja glavno tržište koje diktira i sveukupnu globalnu prodaju. Pre dva meseca kompanija Audi je objavila da u tekućoj godini očekuje rast globalne prodaje od 5,0 do čak 9,9 procenata, prenosi agencija „Rojters“.

Audi je u 2014. godini zabeležio rekordnu prodaju od 1,74 miliona vozila, zbog čega su i prognoze za ovu godinu bile optimističke, ali je usled pada tražnje u Kini sada prinuđen da revidira projekciju rasta prodaje svojih vozila u ovoj godini na raspon od 3,0 do 4,0 posto.

Kristijan Klinger, komercijalni direktor ove kompanije, izjavio je da su neizvesne perspektive na kineskom tržištu, gde je Audi u prvoj polovini ove godine prodao trećinu od ukupno 902.400 prodatih vozila u svetu. U prvom polugođu, istovremeno je porastao i operativni profit kompanije za 9,1 posto, zahvaljujući snažnom rastu prodaje na evropskom tržištu.

U saopštenju Audija se dodaje da su troškovi u vezi sa lansiranjem novih modela, kao što su „SUV Q7“ i limuzina „A4“ donekle umanjili polugodišnji rezultat, a što se tiče ukupnih godišnjih prihoda, Audi je potrvdio da očekuje njihov rast, uz operativnu maržu od 8,0 do 10 posto.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор