Nemački “Mercedes-Benz” je najvredniji automobilski brend na svetu, na drugu poziciju je potisnuta “Toyota”, dok se na trećem mestu nalazi “BMW”.
Kako se navodi u godišnjem izveštaju koji je objavio “Brand Finance”, vrednost nemačkog proizvođača luksuznih automobila je u odnosu na prethodnu godinu skočila za 24 procenta i iznosi 43,9 milijardi dolara.
Glavni izvor porasta vrednosti Mercedesa jeste povećanje prodaje njegovih vozila. U 2017. godini nemačka automobilska kompanija je isporučila 2,3 miliona vozila širom sveta, što je za 9,9 posto više nego u 2016. godini.
Najvrednija auto-marka u prošloj godini, japanska Toyota, istovremeno je doživela pad vrednosti za 6 posto, na 43,7 milijardi dolara, zbog čega se našla na drugom mestu u najnovijem izveštaju, prenosi “b92”.
Uprkos povećanju vrednosti za 6 posto, kompanija BMW je pala za jednu poziciju niže u odnosu na prošlu godinu, sa ukupnom vrednošću od 41,8 milijardi dolara, procenjuje Brand Finance.
Na Brand Finance listi 10 najvrednijih svetskih auto-brendova nalaze se još i “Volkswagen”, “Honda”, “Nissan”, “Porsche”, “Ford”, “Audi” i “Chevrolet”.
Оставите одговор