Nemački Mercedes je u 2019. godini prodao u svetu 2,34 miliona automobila i zavredeo titulu najvećeg proizvođača luksuznih premijum vozila.
Mercedes se tako našao na prvom mestu ispred svojih tradicionalnih rivala: BMW-a, koji je prošle godine isporučio tržištu 2,17 miliona automobila, i Audija koji je prodao 1,85 miliona putničkih vozila, prenosi B92.
Kompanija iz Štutgarta je u 2019. ostvarila rekordne rezultate prodaje na tri ključna tržišta u Nemačkoj, Kini i SAD, prvenstveno zahvaljujući velikoj tražnji za SUV modelima i luksuznim limuzinama.
Mercedes je u KIni na godišnjem nivou zabeležio rast prodaje od 6,2 procenta, a kupci u toj zemlji svakoga meseca su u proseku naručivali preko 700 superluksuznih Mercedes-Maybach modela.
Ipak, na tržištu SAD Mercedes prošle godine nije uspeo da bude najprodavaniji brend, jer ga je u ovoj zemlji pretekao BMW, sa 324.826 isporučenih premijum automobila, a ova kompanija je bila uspešnija od Mercedesa i kao grupacija.
Ukoliko se u računicu uključi prodaja sva tri auto-brenda pod okriljem BMW grupe (BMW, MINI i Rolls-Royce), ukupna prodaja automobila dostigla je u 2019. brojku od 2.520.307, dok su Mercedes i Smart zajedno isporučili ukupno 2.339.562 vozila.
Оставите одговор