Lidl spreman da osvoji Ameriku

made-in-germany-rs-lidl-znak

Nemači lanac maloprodajnih objekata „Lidl“ osvojio je Evropu, a sada planira da u 2018. godini krene u osvajanje tržišta Sjedinjenih Američkih Država (SAD), strategijom velikih popusta na namirnice, aparate za domaćinstvo i nameštaj.

Kako piše „Biznis insajder“, to što Lidl planira da se proširi u SAD, svakako treba da zabrine trgovce, posebno one koji se trenutno bore sa krizom, a imaju tradicionalne biznise. „Volmart“ bi u takvoj situaciji trebalo najviše da se brine, jer bi mogao da oseti najveći pritisak zbog toga što će Lidlove prodavnice biti slične veličine, visoko konkurentne, uz jako i relevantno poslovno iskustvo, prenosi „b92“.

Direktor jedne američke firme koja posluje „na malo“ smatra da će mnogi prodavci biti primorani da smanje svoje cene kako se Lidl bude širio. On kaže da će Lidl obezbediti izvoz, što će veliki broj trgovaca naterati da smanjuju cene kako bi ostali konkurentni.

Lidl i njegov takođe nemački konkurent „Aldi“, najveći su trgovinski lanci u Velikoj Britaniji, zbog čega su nacionalni supermarketi bili prinuđeni da dramatično smanje svoje cene i broj radnika, kako bi bili što konkurentniji. U tromesečnom periodu koji se završio 13. septembra, prodaja Lidla je porasla za 16 posto, dok je prodaja u svim ostalim većim marketima u Velikoj Britaniji zabeležila pad. Direktor Aldija, drugog po veličini lanca u Britaniji, kaže da je „Lidl najgora oluja maloprodaje u istoriji“.

– Lidl će imati jedinstvenu ponudu koja će se razlikovati od bilo koje druge na tržištu. Kupcima će ponuditi najkvalitetnije proizvode po najnižim mogućim cenama, na najboljim lokacijama – rekao je potparol Lidla u SAD.

Ova nemačka kompanija postaje pretnja industriji namirnica zbog svojih jeftinih cena i favorizovanja sveže hrane. Njihove prodavnice su male, u njima se lako kupuje i na dobroj su lokaciji, a ističu ključne kategorije kao što su sveži proizvodi i pripremljena hrana. Ponuda je postavljena tako da je kupcima dostupno baš ono što žele i što im nedostaje u tradicionalnim radnjama. Lidl već ima 10.000 prodavnica u 26 evropskih zemalja, a očekuje se da će u 2015. godini od prodaje u Evropi generisati oko 84 milijarde dolara.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор