Povodom Svetskog dana zaštite životne sredine, nemačka kompanija dm drogerie markt Srbija predstavila je rezultate i planove u oblasti održivosti za 14 zemalja u kojima grupacija posluje, ističući snažnu posvećenost razvoju ekološki odgovornih rešenja u svim segmentima poslovanja.
U Izveštaju o održivosti za poslovnu 2023/24. godinu, dm navodi da su pažljivo korišćenje resursa, smanjenje negativnog uticaja na životnu sredinu i zaštita biodiverziteta vodeći doprinosi kojima, kao poslovna grupacija, žele da učestvuju u oblikovanju bolje budućnosti. Stoga su smanjenje potrošnje električne energije i korišćenje obnovljivih izvora, zaštita vodnih resursa, kao i još niži CO₂ otisak, samo neki od ciljeva održivog poslovanja, u kojima dm već godinama ostvaruje značajne rezultate.
– Verujemo da održivost počinje svakodnevnim izborima, bilo da je reč o asortimanu, lokalnim inicijativama ili načinu na koji poslujemo. Posvećeni smo stvaranju pozitivnih promena i negovanju odgovornog odnosa prema zajednici. Kroz kontinuirane aktivnosti nastojimo da budemo primer odgovornog delovanja u našem okruženju. Zajednički rad na ovom izveštaju dodatno je osnažio našu posvećenost i pokazao koliko je razmena iskustava i ideja dragocena za ostvarenje zajedničkih ciljeva unutar dm Grupe – istakla je Alexandra Korichi, direktorka dm drogerie markt Srbija i Severna Makedonija, prenosi eKapija.
U Izveštaju se navodi da u središtu održivog pristupa stoji težnja da svaka poslovna odluka ostavi pozitivan trag, kako na ljude, tako i na prirodu, što se ogleda u pažljivo odabranom asortimanu proizvoda koji zadovoljava potrebe kupaca, ali i visoke ekološke i etičke standarde. Naime, već deset godina dm aktivno smanjuje ili izbacuje mikroplastiku i sintetičke polimere iz svojih proizvoda, a od 2014. kozmetički proizvodi dm robne marke ne sadrže mikroplastiku, dodaje se u izveštaju.
Takođe, dm bira ambalažu koja se može reciklirati, sa ciljem da do kraja 2025. najmanje 90% ambalaže dm proizvoda bude reciklabilno. Novitet je i recikliranje CO2 iz industrijskih gasova i njegovo pretvaranje u bio-etanol koji može da se koristi direktno kao sastojak u proizvodima ili kao održiva sirovina za plastičnu ambalažu. Jedan od ciljeva je i manja potrošnja vode tokom faze upotrebe dm proizvoda, kako bi se negativni uticaji na životnu sredinu sveli na minimum. U saradnji sa međunarodnim i lokalnim partnerima, dm prati poreklo sirovina (npr. pamuka i palminog ulja), osigurava etičke radne uslove i podržava ambalaže s manjim ekološkim otiskom.
Kao deo šire dm poslovne grupacije, kompanija dm Srbija deluje u skladu sa strategijom koja uključuje ekološke, društvene i ekonomske aspekte održivosti. Iz dm-a poručuju da će kroz dugoročnu strategiju, različitim merama i inovacijama nastaviti da grade poslovni model koji povezuje odgovornost prema životnoj sredini, dobrobit zajednice i ekonomski razvoj.


Оставите одговор