U najnovijem izveštaju globalne konsultantske kuće Ernst & Young (EY) se navodi da se kinesko tržište ponovo pokazalo kao „najvažniji stub“ svetske automobilske industrije, a posebno nemačkih proizvođača.
U drugom tromesečju ove godine, tokom prvog talasa pandemije, kinesko tržište je apsorbovalo 51 posto svih novih automobila nemačkih kompanija. Prema pisanju Autobloga, kineski udeo u svetskoj prodaji nemačkih automobila popeo se u trećem tromesečju sa 35,7 na 39,2 posto na godišnjem nivou, prenosi B92.
Od oporavka tržišta u Kini najviše su profitirale tri najveće nemačke automobilske kompanije Volkswagen, BMW i Daimler, jer je njihova prodaja u ovoj zemlji porasla u trećem kvartalu za devet posto u odnosu na prošlu godinu. Međutim, prodaja nemačkih vozila je istovremeno pala u zapadnoj Evropi za četiri posto, a u SAD za čak 14 procenata, napominju u Ernst & Young.
Nakon masovnog pada globalnih prihoda i prodaje vozila u drugom kvartalu, 17 analiziranih svetskih automobilskih grupacija „znatno su bolje“ stajale u trećem tromesečju, kada su njihovi prihodi porasli za 53 posto, a prodaja novih automobila za 46 posto. Međutim, u poređenju s prethodnom godinom, svetski proizvođači motornih vozila još uvek nisu dostigli prošlogodišnji nivo prihoda i prodaje, koji su tada bili veći za pet procenata, navodi se u izveštaju EY.
Оставите одговор