Francuska grupacija „LVMH“, koja proizvodi luksuzne proizvode, saopštava da je kupila 80 posto udela u nemačkom proizvođaču luksuznih kofera „Rimova“, za šta je izdvojila 640 miliona eura.
Nemačka kompanija iz Kelna, poznata po svojim lakim aluminijumskim koferima, zapošljava 3.000 radnika, a svoje proizvode distribuira u 65 zemalja sveta, preko skoro 150 svojih prodavnica i partnera, prenosi „seebiz“.
Rimova se trudi da zadrži status inovatora u industriji putnih kofera i torbi, zbog čega je razvila proizvod otporan na vodu, a prva je u proizvodnji primenila lake polikarbonate. Najnovija inovacija ove kompanije je mali ekran s oznakom kofera, koji omogućava proveru prtljaga uz pomoć posebne aplikacije.
Iako je LVMH preuzela većinski udeo u Rimovi, nju će i dalje voditi Dieter Morszeck, unuk osnivača, koji će zadržati i vlasnički udeo u nemačkoj kompaniji, a na toj će mu se poziciji pridružiti Alekandre Arnault, unuk izvršnog direktora francuske grupacije.
– S Morszeckom delimo strast prema inovacijama i želju da klijentima ponudimo proizvode vrlo visokog kvaliteta, izrađene u evropskoj zanatskoj tradiciji – poručio je u svom saopštenju Bernar Arno, izvršni direktor LVMH-a.
Zaključenje ove poslovne transakcije očekuje se u januaru iduće godine.
Оставите одговор