Po prodaji vozila, kompanija BMW je i u 2022. godini, u kojoj je proslavila 50 godina svoga postojanja, nastavila da drži poziciju najuspešnijeg nemačkog premijum brenda, sa ukupno 2.100.692 isporučenih automobila, piše Autoblog.
Iako je BMW u odnosu na 2021. godinu zabeležio minus od 5,1 posto, i dalje je ispred nemačke konkurencije, budući da je Mercedesova globalna isporuka u 2022. iznosila 2.043.900 vozila (pad za 1%), a Audijeva 1.614.231 vozila (pad za 3,9%).
I kada je u pitanju prodaja potpuno električnih automobila, BMW prednjači. Tako je samo BMW brend prodao prošle godine 172.011 električnih vozila (rast od 72%), ostavljajući tako daleko za sobom i Mercedes (117.800, +124%) i Audi (118.196, +44,3%).
Ukupna prodaja BMW Grupacije u 2022. godini pala je za 4,8%, budući da je i MINI zabeležio smanjenje od 3%. Sa druge strane, Rolls-Royce brend je ostvario rekordnu godinu, a to važi i za BMW M, čijem su uspehu doprineli električni modeli i4 M50 i iX M60, kao i M240i, M2 i M3 Touring.
Naime, M divizija je zabeležila svoju najbolju godinu ikada, sa 177.257 isporučenih vozila, što predstavlja rast od 8,4% u poređenju sa takođe rekordnom 2021. godinom, kada je isporučeno ukupno 163.542 vozila.
U BMW M diviziji navode da su X modeli sa oznakom M takođe bili popularni prošle godine, zajedno sa M3 i M4. Zato u kompaniji veruju da će 2023. godina biti još bolja, „sa još novih rekordnih rezultata“.
Оставите одговор