Nemačka automobilska kompanija Audi planira da se orijentiše ka višem segmentu tržišta i poveća cene, iako to znači manji broj prodatih vozila. U Audiju smatraju da to neće ugrozizi Porscheove pozicije, jer veruju da postoji prostor za rast ukoliko se dodatno distanciraju od Folksvagenove osnovne ponude.
Novi šef Audija u Velikoj Britaniji Hoze Migel Aparisio je u intervjuu za Auto Express otkrio ambicioznu strategiju, rekavši da će kompanija napraviti korak napred u pogledu luksuza, povećanja prestiža, poželjnosti i percepcije brenda, s obzirom na to da menadžment više ne zanima kvalitet poslovanja već kvantitet prodaje.
Međutim, proizvođač vozila iz Ingolštata je svestan da nije dovoljno samo podići cene kako bi se stekla reputacija luksuznog brenda, zbog čega Aparisio poručuje da će se fokusirati na stvaranje privlačnosti i želje za brendom, piše Motor1.
Inače, Audi je već najavio da će ukloniti svoje najpristupačnije modele, pa A1 Sportback i Q2 neće dobiti nove generacije, čime će A3 postati novi ulazni model. Sa druge strane, planirani pomak ka vrhu segmenta mogao bi početi sa naslednikom A8, inspirisanim konceptom Grandsphere. Pored toga, i koncept Urbansphere je nagovestio luksuzni SUV iznad Q7 i Q8.
I pored ovakvih planova, A8 će ostati u proizvodnji duže nego što se očekivalo. Auto Motor und Sport je prošle godine izvestio da bi aktuelna generacija ove limuzine mogla biti osvežena, što bi značilo da bi Grandsphere mogao stići tek kasnije tokom decenije, budući da još uvek nema ni nagoveštaja prototipa.
Prošla godina bila je loša za Audi, s obzirom na to da su isporuke pale za 11,8%, na ukupno 1.671.218 vozila, što je omogućilo Tesli da po prvi put pretekne nemački premijum brend. BMW i Mercedes takođe su završili daleko ispred Audija u trci te tri luksuzne marke.
Оставите одговор