Nakon ispadanja nemačke reprezentacije sa Svetskog fudbalskog prvenstva u Kataru, popularni proizvođač sportske opreme Adidas ostao je sa samo tri od sedam ekipa koje sponzoriše na tom takmičenju.
Međutim, nemački gigant ostaje pri svojim prognozama o prodaji tokom turnira, što znači da i dalje očekuje prodaju od oko 400 miliona eura i dodaje da je prodaja trenutno veća od one iz 2018. godine, kada je svetsko prvenstvo u fudbalu održano u Rusiji.
Sa sruge strane, nemačko udruženje maloprodavaca (HDE) ne deli Adidasov optimizam. Njihov predstavnik Stefan Hertel kaže kako iskustvo pokazuje da interes navijača za odeću i druge artikle povezane sa Svetskim prvenstvom brzo opada bez nemačke ekipe na takmičenju.
Nakon ispadanja nemačke ekipe, fudbalski dresovi nemačke reprezentacije sada se na Adidasovoj internet stranici prodaju uz 50 posto popusta. Ali, Adidasove reklame nose još i ekipe iz Španije, Argentine i Japana, zemalja koje se i dalje takmiče na prvenstvu u Kataru, zbog čega se čini da nemački div ipak ima čemu da se nada.
Inače, Adidas je jedan od sedam globalnih partnera FIFA-e, podseća Telegraf.
Оставите одговор