Nemački proizvođač sportske opreme Adidas predstavio je ambiciozni petogodišnji plan u čijem je fokusu povećanje obima onlajn trgovine do 2025. godine do nivoa od čak 40 posto ukupne prodaje proizvoda ove kompanije.
U saopštenju Adidas navodi kako namerava da do 2025. godine udvostruči onlajn prodaju i na taj način se približiti trenutnoj poziciji svog glavnog konkurenta na tržištu, američke kompanije Najki (Nike), prenosi Klix.
Kompanija u novom petogodišnjem planu navodi kako namerava da preko onlajn prodaje ostvari do 9 milijardi eura godišnje uz operativnu maržu dobiti od 12 do 14 posto. Poređenja radi, u ovom segmentu Adidas je u 2019. beležio dobit od 11,3 procenata. Međutim, tokom prošle godine Adidas je, kao i mnoge druge svetske kompanije, zabeležio pad prodaje zbog pandemije korona virusa.
Uprkos trenutnim uslovima na tržištu u Adidasu su optimistični po pitanju rasta prodaje u narednom periodu. Naime, kompanija je do sada otvorila 95 posto svojih prodavnica koje su bile zatvorene zbog restriktivnih epidemioloških mera koje su obuhvatale i lokdaun.
Stoga Adidas najavljuje za ovu godinu rast prodaje, najviše u segmentu proizvoda za mlade, gde najavljuje rast i do 30 posto, kako u Kini i ostatku Azije, tako i u Latinskoj Americi. Sem toga, Adidas najavljuje ulaganja više od milijardu eura u svoju digitalnu transformaciju, što će uključivati i stvaranje mnogo efikasnijeg distributivnog lanca za bržu isporuku internet narudžbi.
Iako je u poslednjih godinu dana industrija sportske robe zabeležila pad prodaje u prodavnicama, onlajn prodaja je istovremeno zabeležila neverovatan rast. Brojni brendovi, uključujući i Adidas, su prijavili da su zabeležili rast prodaje svoje opreme za trčanje i planinarenje, budući da se veliki broj ljudi tokom lokdauna bavio fizičkom aktivnošću u kući ili na otvorenim.
Оставите одговор