„Adidas“ u trci sa „Najkijem“

made-in-germany-rs-adidas-nike

Nemački „Adidas“ planira da iduće godine sprovede najveću reklamnu kampanju u svojoj istoriji, kako bi pokušao da prestigne svog najvećeg rivala „Najki“. Nakon što je izgubio deo svog tržišta u razvijenim zemljama, „Adidas“, kao drugi najveći proizvođač sportske opreme na svetu, priznaje da je potrebno da više uloži u svoje brendove kako bi sustigao tržišnog lidera „Najki“, piše britanski list „Gardijan“, a prenosi agencija „Tanjug“.

Herbert Hajner, izvršni direktor nemačke kompanije navodi da „Adidas“ u 2015. godini planira najambiciozniju reklamnu kampanju u istoriji te kompanije.
– Razočaravajuće je da nakon tako uspešnog leta za sport moram da saopštim da naša grupacija nije ispunila visoke ciljeve koje smo zacrtali, pa u potpunosti preuzimamo odgovornost da u najkraćem mogućem roku to i ispravimo. Moramo da poboljšamo igru, a ja sam napadač i želim da pobeđujem. Očigledno je da moramo još dosta da treniramo – objasnio je Hajner.

On navodi da će kompanija iduće godine uvećati reklamni budžet sa 13 na 14 procenata svojih ukupnih prihoda. Kompanija je nedavno snizila prognozu svoje zarade za ovu godinu, nakon što je u drugom kvartalu zabeležila pad profita iz poslovanja za 13 procenata, a koji je iznosio 220 miliona eura.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор