Upišite se
Nemačko Srpski – Srpsko Nemački poslovni odnosi, vesti, firme, delatnosti i proizvodi vrhunskog kvaliteta

Završena petlja „Batajnica“

made-in-germany-rs-autoput-u-izgradnji

Na petlji „Batajnica“, najvećoj na obilaznici oko Beograda, u petak su u saobraćaj puštena i dva poslednja isključenja za Zemun iz pravca Novog Sada i Dobanovaca, čime je ovaj kapitalni objekat potpuno stavljen u funkciju.

Za završetak radova u ugovorenom roku i povezivanje petlje „Batajnica“ sa novosadskim i zagrebačkim autoputem, pobrinuli su se radnici domaćih firmi „Planum“ i „Ratko Mitrović niskogradnja“.

– Ova petlja je prvi ulaz u Beograd sa severa i sada od Horgoša do Dobanovaca imamo autoput u punom profilu. Radovi, koje smo izveli u roku od tri godine, vredni su 4,3 milijarde dinara. Petlja ima četiri kilometra auto-puta i devet kilometara pristupnih saobraćajnica. Ukupno ima osam mostovskih konstrukcija ukupne dužine oko dva kilometra. U ovaj kapitalni objekat ugrađeno je devet kilometara šipova, ima 150 stubova, a konstrukciju čini 40.000 kubika armiranog i prenapregnutog betona. Ugrađeno je i 200.000 kubika peska, 40.000 kubika tucanika, kao i oko 40.000 tona asfalta… – objašnjava Ratomir Todorović, generalni direktor kompanije „Planum“, a prenose „Večernje novosti“.

Pored toga što obezbeđuje pun profil auto-puta, nova beogradska petlja omogućava ulaze i silaze ka Zemunu i novom Pupinovom mostu. Prema rečima Draška Mišulića, iz firme „Euro Gardi Group“, koja je obavljala nadzor, radovi su izvedeni kvalitetno i u potpunosti u skladu sa projektom.

Inače, ovaj konzorcijum domaćih građevinskih firmi trenutno izvodi radove i na delu obilaznice od Dobanovaca do Ostružnice. Tu se u dužini od oko deset kilometara gradi druga traka. Tako će za mesec i po dana, kada bi po planu trebalo da se završi posao, i taj deo obilaznog puta oko glavnog grada Srbije imati pun profil autoputa. Radovi na tom delu vredni su oko 1,3 milijarde dinara.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Ostavite odgovor

Najnoviji članci

Kategorije

Blog

Arhiva članaka

Sign up for Made in Germany RS - Newsletter

* = required field