Metro i Target pokreću akcelerator za startape

Kompanije Metro i Target najavljuju pokretanje jedinstvenog akcelerator programa za maloprodaju, koji će se odvijati na 2 kontinenta, a na konkurs se mogu prijaviti startapi iz celog sveta, pa tako i iz Srbije.

Akcelerator je sertifikovan od strane Techstars-a i organizovaće se u Berlinu i Mineapolisu, gde će nosioce 10 izabranih startapa trenirati tokom 3 meseca stručnjaci izabrani među stotinama mentora. Startapi će dobiti do 120.000 dolara i praktičnu podršku od METRO-a i Target-a u pilot fazama rada u oblastima umrežavanja i industrijske ekspertize.

Svi zainteresovani startapi mogu se prijaviti na konkurs do 24. februarana preko sajta www.metro-target-accelerator.com, gde se mogu informisati i o svim detaljima ovog programa. Akcelerator će trajati oko 14 nedelja, startovaće početkom maja sledeće godine, a završiće se u avgustu Demo danom u Mineapolisu, kada će osnivači startapa predstaviti svoje poslovne koncepte kompanijama Target, METRO i Techstars, ali i lokalnoj startap zajednici i potencijalnim investitorima.

– Tražimo poslovne modele širom sveta koji se mogu primeniti na svaki segment lanca veleprodaje i maloprodaje, od krajnjeg proizvoda do kupca, i svih poslovnih faza između – ističe Garan Gudmen, koji je nedavno preuzeo funkciju direktora za Metro-Target akcelerator za maloprodaju.

Sa novim Metro-Target akceleratorom, sa sedištem u Sjedinjenim Američkim Državama i Nemačkoj, startapima će biti omogućen jedinstven pristup industriji veleprodaje i maloprodaje, kako na evropskom tako i na američkom tržištu. Ova struktura će startapima omogućiti da se povežu sa globalnom mrežom stručnjaka, investitora, klijenata i učesnika prethodnih akceleratora.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор