Vođeni idejom da se obezbedi zdraviji razvoj kompanije i amortizuju manje profitne marže, čelnici Radničkog saveta i menadžmenta Volkswagen grupacije dogovorili su mere koje bi u narednih nekoliko godina trebalo da rezultuju uštedom 10 milijardi eura, javlja Automotive News Europe.
Ove mere uključuju skraćenje vremena razvoja i proizvodnje, smanjenje troškova osoblja i sprovođenje efikasnije strategije nabavke, sa ciljem povećanja profitne marže na 6,5 posto do 2026. godine, u odnosu na 3,4 posto marže za devet meseci ove godine.
Kroz bolju efikasnost u nabavci, kompanija planira godišnje da uštedi 320 miliona eura, da optimizacijom postprodajnih operacija generiše više od 250 miliona i uštedi više od 200 miliona eura unapređenjem vremena proizvodnje, dok bi dodatnih 400 miliona eura uštedela smanjenjem za 50 posto broja test-vozila koja se koriste u tehničkom razvoju, uz povećanje digitalnog testiranja.
Prema rečima člana Odbora za ljudske resurse Gunara Kilijana, ukoliko je potrebno, VW može da ponudi zaposlenima u celoj kompaniji ugovore o selektivnom raskidu radnog odnosa. U dopisu osoblju ranije ovog meseca, menadžment je poručio da planira da smanji troškove administrativnog osoblja u brendu VW za petinu, uštedi milijardu eura do 2028. skraćivanjem ciklusa razvoja proizvoda sa 50 meseci na tri godine i skrati vreme proizvodnje svakog pojedinačnog vozila…
Inače, VW je prvi brend Volkswagen grupacije koji je prošao kroz kampanju smanjenja troškova. Kompanija je već primenila zamrzavanje zapošljavanja, otpustila privremeno zaposlene radnike i smanjila smene u proizvodnji u svojim fabrikama u Nemačkoj, budući da izvršni direktor Oliver Blume ima za cilj da poboljša zaradu VW brenda, koja je ugrožena slabijom potražnjom za električnim vozilima od očekivane.
Folksvagen grupacija se našla pod posebnim pritiskom u Kini, gde je ostala bez vodeće pozicije na tržištu.
Оставите одговор