U svojim prodavnicama u Nemačkoj trgovinski lanac Lidl je postavio takozvani sistem semafora, koji bi trebalo da pomogne kupcima da uštede vreme i skrate potragu za određenim artiklom od jednog do drugog maloprodajnog objekta.
Naime, promotivna roba je u Lidlu veoma popularna, a to može da stvori probleme, jer nije neobično da kupci pohrle u prodavnicu i nađu se pred praznim policama, koje su „opustošili“ ranoranioci, prenosi Investitor.
S tim u vezi, Lidl u Nemačkoj već prikazuje zalihe svojih neprehrambenih promotivnih artikala u realnom vremenu u korisničkoj aplikaciji i na početnoj stranici. Mediji u Nemačkoj pišu da će se taj sistem proširiti i na druga područja, a moguće i na druga tržišta.
Na primer, crveni, žuti ili zeleni displej trebalo bi da radi i na uređajima zaposlenih u Lidlu, kako bi mogli da provere zalihe u susednim prodavnicama, budući da u ovom sistemu semafora crveno označava „rasprodato“, žuto „skoro rasprodato“, a zeleno „dostupno“.
Taj sistem će se u budućnosti koristiti i u samom diskontu, a u u sistem bi trebalo da budu uključeni i detalji poput boje ili veličine proizvoda. U reportaži „LZ“, menadžer u Lidlu Tim Šreder je ovaj sistem nazvao revolucionarnim za diskonte.
Inače, ova „revolucija“ je moguća jer Lidlova kasa beleži dodatne i informacije o prodatim artiklima, pa se može videti ne samo da li je određena majica još dostupna u prodavnici, već i u kojoj se boji ili veličini može kupiti.
Оставите одговор