Aldi uvodi novu marku organskih proizvoda niskih cena

Popularni nemački trgovinski lanac Aldi Süd najavljuje da će svoju ponudu proširiti sa organskim proizvodima strogo kontrolisane nove privatne marke, pri čemu želi da zadrži niske cene takvih proizvoda, javljaju nemački mediji.

Šef nabavke je u intervjuu za nemačke medije rekao kako su u Aldiju prepoznali da potražnja za jeftinijim organskim proizvodima raste iz godine u godinu, zbog čega su odlučili da kupcima ponude „specijalizovan kvalitet po Aldijevim cenama“. Diskont na ovaj način želi da tržištu ponudi proizvode bez pojačivača ukusa, veštačkih aroma i aditiva.

Aldi ima jake partnere za svoj novi brend „Nur Nur Natur“ u okviri kog će plasirati 15 proizvoda, ali je cilj da do sredine 2024. godine asortiman proširi na čak 50 proizvoda u 2.000 svojih prodavnica. Asortiman novih organskih proizvoda će u početku imati razne vrste sireva, jogurta, proizvoda od pšenice i nehomogenizovanog mleka, prenosi Feniks magazin.

Prema rečima šefa nabavke, udruženje za ekološki uzgoj Naturland kontroliše usklađenost proizvoda sa ekološkim standardima, budući da do kraja 2024. Aldi želi da osigura da 25 posto celokupnog organskog asortimana, uključujući NNN proizvode, poseduje Naturland certifikat, s obzirom na to da se takvi proizvodi moraju pripremati pažljivo i sa prirodnim sastojcima.

Inače, Naturland je jedan od najvažnijih sertifikatora za organsku proizvodnju u Nemačkoj, a novi proizvodi bi takođe trebalo da budu u skladu sa još strožijim smernicama od onih koje propisuje EU. Pored toga, Aldi želi da svoju organsku marku zadrži jeftinom uprkos visokokvalitetnim sastojcima. U zvaničnom saopštenju kompanije se kaže da su samo najbolje sirovine i recepti prikladni za „Nur Nur Natur“ marku.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор