Nemačka železnica Dojče ban (DB) je u prošloj godini isplatila ukupno 53,6 miliona eura na ime obeštećenja putnicima zbog kašnjenja vozova, što je za trećinu veći iznos isplate nego pre dve godine.
Svako ko se u prošloj godini žalio na kašnjenje voza dobio je u proseku oko 20 eura, ili za euro više nego pre dve godine. Svoje pravo na žalbu iskoristilo je ukupno 2,7 miliona putnika, a razlog za veće izdatke u 2018. je taj što je svaki četvrti voz na međunarodnoj liniji kasnio.
U 2017. je gotovo svaki peti međunarodni voz kasnio, prošle godine je kasnio čak svaki četvrti, što je rekordno loš rezultat posmatrano od 2015. godine. Sem toga, u protekloj godini dnevno je bilo otkazivano 10 polazaka vozova, tako da 3.500 nemačkih vozova uopšte nije ni krenulo sa svoje polazne stanice.
Zbog ovakve situacije nemački nacionalni železnički prevoznik je poručio javnosti da će smanjiti stopu kašnjenja svojih vozova, a kao razlog za toliki broj kašnjenja navodi „brojne eksterne uticaje“, pre svega vremenske prilike, kao i štrajk upozorenja u decembru i zatvaranje pruge nakon požara u vozu u oktobru.
Nemački ministar saobraćaja Andreas Sojer je ljut na DB i poručuje da je Nemačkoj potrebna „železnica njenih građana“ koja zaslužuje to ime, a to bi značilo da pruža bolji servis i postaje sve tačnija, prenosi nemački dnevnik Bild.
Оставите одговор