Kompanija dm se i ove godine sprema za Giving Friday

Na dan opštih sniženja cena Black Friday, nemačka kompanija dm drogerie markt će, već petu godinu zaredom, i ovog poslednjeg petka u novembru donirati pet posto svog ukupnog dnevnog prometa Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije. Ova inicijativa se sprovodi na nivou cele dm Grupe pod sloganom „Giving is the new black“.

Upućivanjem donacije Narodnim kuhinjama, dm se i ove godine odlučio da pomogne najugroženijim sugrađanima i ukaže na važnost solidarnosti. Pored toga, ova akcija ima i karakter posebne podrške, budući da se prilikom nabavke artikala namirnice kupuju od malih seoskih proizvođača, poljoprivrednih gazdinstva ili zadruga.

– Pokretanjem inicijative Giving Friday, baš u trenutku kada su materijalne stvari u prvom planu, želeli smo da damo novo, filantropsko značenje tom danu. Ovo je jedinstvena prilika da pokažemo da smo tu jedni za druge, kako bi oni kojima je pomoć najpotrebnija na ovaj način osetili brigu i podršku celog društva. Zato pozivamo sve građane da se pridruže našoj akciji kupovinom u dm drogerijama ili u dm online prodavnici, i samim tim pruže doprinos u doniranju najugroženijima – poručila je Svetlana Jovanović Mitić iz dm-a, prenosi eKapija.

U okviru Giving Fridaya, dm je do sada donirao 10,5 miliona dinara Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije, što je omogućilo pripremu više od 98 tona hrane kojom su obezbeđeni obroci za preko 29.000 korisnika u 65 gradova i opština u našoj zemlji. Kada je 2019. godine prvi put pokrenuta ova akcija, dm je prikupio tri miliona dinara za opremanje Univerzitetske dečje klinike Tiršova.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор