U dm-u umesto Crnog petka humanitarni petak

Najveći evropski drogerijski lanac dm već četvrtu godinu za redom umesto Crnog petka organizuje humanitaran petak, kada umesto ponude proizvoda sa popustom, donira narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije 5% od prometa ostvarenog 25. novembra.

Svoj doprinos ovoj humanitarnoj akciji, preimenovanoj u “Giving Friday”, moći će da pruže svi kupci koji tog dana budu nešto kupovali u dm drogerijama ili u dm online prodavnici. Iz kompanije poručuju da se ova akcija sprovodi u svim zemljama u kojima posluje dm koncern i to baš na dan koji plastično oslikava mentalitet globalnog potrošačkog društva.

– Baš na Crni petak, koji se vezuje za potrošnju i vrtoglave popuste u brojnim prodavnicama širom sveta, simbolično smo odabrali da govorimo o problemima rastuće gladi u svetu i značaju podrške ugroženim kategorijama stanovništva. Za nas je zato posebno važno da baš sada skrenemo pažnju na ove teme i raduje nas što je “Giving Friday” postao naš svojevrsni zaštitni znak. Izuzetno smo ponosni što iz godine u godinu u ovoj tradicionalnoj humanitarnoj akciji i našim kupcima pružamo mogućnost da prilikom kupovine prave pametne i plemenite izbore – poručila je menadžerka dm-a za Srbiju i Severnu Makedoniju Svetlana Jovanović Mitić.

Inače, dm je započeo je ovu akciju 2019. godine pod sloganom “Giving is the new black”, kako bi zajedno sa svojim kupcima sproveo globalnu humanitarnu inicijativu, donirajući deo prometa socijalnim ustanovama kojima je pomoć naročito potrebna.

Tako je prošle godine na Crni petak dm donirao 3.500.000 dinara narodnim kuhinjama Crvenog krsta, dok je 3.000.000 dinara donirao u 2020. Zahvaljujući ovim donacijama, u prethodne dve godine je nabavljeno više od 70 tona hrane kojom su obogaćeni obroci za preko 27.000 ljudi u 65 gradova i opština u Srbiji. Prikupljene zalihe hrane prosečno su trajale dva meseca, a u nekim sredinama i do šest meseci.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор