Formiran Kontakt centar za trgovinu i zaštitu potrošača

Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija je formiralo Kontakt centar za oblast unutrašnje trgovine i zaštite potrošača, koji se dobija pozivom na broj 0800-104-107, saopštila je ministarka Tatjana Matić.

Ona je objasnila da će preko ovog centra srpski građani i privreda moći da se upoznaju sa aktuelnim pravnim okvirom, a sve potrebne informacije dobiće od operatera, navodi se u saopštenju Vlade Srbije.

– Kontakt centar će omogućiti informisanje i savetovanje građana, odnosno potrošača i predstavnika privrede, što predstavlja još jedan način na koji želimo da im se približimo i uključimo ih u ovaj proces – poručila je ministarka trgovine.

Kako je objasnila, vlasnici, menadžeri i zaposleni u privrednim subjektima, kao i preduzetnici, ovim putem se takođe mogu brzo uputiti u postojeća zakonska rešenja i prikupiti osnovne informacije o propisima koji su u pripremi, kao i na koji način mogu i sami da učestvuju i njihovoj pripremi, slanjem svojih komentara, primedbi i sugestija.

– Resorno ministarstvo kontinuirano radi na unapređenju zakonodavnog okvira i stvaranju uslova za fer i pravednu tržišnu utakmicu na jedinstvenom tržištu Srbije – naglasila je Matićeva.

Poziv na broj 0800-104-107 je besplatan za sve građane. Biranjem opcije 1 dobijaju se informacije i podrška u vezi sa unutrašnjom trgovinom, dok se biranjem opcije 2 dobijaju informacije u vezi sa zaštitom potrošača.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор