Nemački BMW saopštava da je u prvoj polovini 2021. godine ostvario snažan rast prodaje, koji je u poređenju sa prvom polovinom 2020. iznosio 39.1 posto, a 7.1 posto u odnosu na prvih šest meseci 2019.
U prvoj polovini tekuće godine BMW grupacija je širom sveta plasirala ukupno 1.339.080 primeraka automobila marke BMW, MINI i Rolls-Royce. U tome se posebno ističe prodaja električnih i plug-in hibridnih modela kojih je prodato 153.267 primeraka, što predstavlja povećanje od 148.5 procenata međugodišnje.
Kod potpuno električnih modela dostignut je rast prodaje od 183.9 posto (plasirano je 36.089 vozila), dok je u slučaju plug-in hibrida rast iznosio 139.4 posto (prodato 117.178 primeraka). BMW brend je u prvoj polovini ove godine plasirao 1.178.292 svojih automobila (rast od 39.9%), pri čemu su najbolje rezultate imali Serija 3 (rast od 49.1%), Serija 5 (33.3%) i X3 (43.9%).
Za BMW grupaciju Kina je i dalje najveće tržište na kom je u prvoj polovini 2021. zabeležen rast od 41.9 posto (prodato je 467.064 vozila). Poređenja radi, u istom periodu BMW grupacija je u SAD plasirala 183.619 vozila. U prvoj polovini ove godine BMW je u SAD bio i najprodavaniji premium brend, sa u 7.348 prodatih vozila više od Mercedesa, javlja Autoblog.
Оставите одговор