Adidas beleži neočekivani rast prodaje u Kini

Nemački Adidas javlja da je u Kini zabeležio neočekivano brz porast prodaje, nakon karantina uvedenog zbog pandemije korona virusa, zbog čega u kompaniji očekuju da će u drugom kvartalu prodaja u najmnogoljudnijoj zemlji sveta dostići sličan nivo kao prošle godine.

Promet u Adidasovim prodavnicama u Kini, Hong Kongu, Makau i Tajvanu ostao je ispod nivoa iz maja prošle godine, ali je to više nego nadoknađeno povećanom potrošnjom kupaca i porastom prodaje putem interneta, što je dovelo do ukupnog povećanja prihoda, saopštavaju iz kompanije.

Pre krize nastale usled virusne pandemije, područje Kine je bilo najprofitabilniji region za nemačkog proizvođača sportske opreme, kao i njegovo najbrže rastuće tržište koje je u 2019. godini zabeležilo 15 procenata rasta prodaje, prenosi Seebiz.

Posmatrano sa druge strane, ponovno otvaranje Adidasovih poslovnica u Evropi i Severnoj i Južnoj Americi odvijaće se postupno. U saopštenju kompanije se navodi da se u Evropi otvorilo oko tri četvrtine prodavnica i da većina njih radi skraćeno, u Rusiji je otvoreno oko polovine radnji, dok u Severnoj i Južnoj Americi radi manje od polovine prodavnica.

Iz Adidasa poručuju da su ostali pri ranijim prognozama koje iz aprila meseca, po kojima se u drugom kvartalu ove godine očekuje pad prodaje od najmanje 40 procenata i pad operativnog profita za više od 100 miliona eura.

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор