Nemci će najviše letovati u Grčkoj

made-in-germany-rs-plaza-grcka

Nemce grčka ekonomska kriza nije pokolebala u nameri da letnji godišnji odmor provedu u ovoj mediteranskoj zemlji, zbog čega se posle prošlogodišnje rekordne posete od dva i po miliona nemačkih turista, ovog leta očekuje da će ih u Grčkoj biti još više.

– Nismo osetili pad interesovanja. Sem toga, nemamo ni otkazivanja ili promena rezervacija za Grčku. Rezervacije za letnu sezonu u Grčkoj su kod „DER Touristika“ još u dvocifrenom plusu, a posebno se traže grčka ostrva Krit i Rodos – objašnjava Lotar Mincentaler, brend menadžer nemačkog turoperaterskog diva DER Touristik, prenosi „Seebiz“.

Sibil Cojh, portparolka nemačkog udruženja turističkih agencija (DRV), odlučno tvrdi da eventualni izlazak Grčke iz eurozone i vraćanje drahme kao valute, ne bi izazvalo nikakve negativne posledice po nemačke turiste.

– Cena turističkog aranžmana se plaća u eurima, bez obzira koja valuta važila u nekoj zemlji. Turističke usluge poput avioletova, hotelskih noćenja ili transfera, već su kupljene i ugovorima osigurane. Izdaci na samoj destinaciji, kao što je kupovina suvenira ili plaćanje hrane u restoranima, moći će da se plate gotovinom, ec-karticom ili kreditnom karticom – navodi Cojh i dodaje da se može očekivati da će grčki domaćini uložiti više truda da zadovolje goste, jer im je turizam trenutno poslednja slamka spasa.

Po rečima Torstena Šefera iz DRV, malo je verovatno da će nemački turisti zbog mogućih neprilika u Grčkoj promeniti svoju odluku i doći na Jadransko umesto na Egejsko more. Ipak, on ističe da Hrvatskoj tako nešto nije ni potrebno, jer se visoko kotira kod nemačkih turista.
Na to ukazuje podatak da je do kraja maja broj Nemaca koji su preko nemačkih turističkih agencija uplatili letni odmor u Hrvatskoj, za 8,6 posto veći nego što je bio prošle godine, kao i da je vrednost kupljenih aranžmana veća za čak 20 posto.

Interes Nemaca za letovanje u Hrvatskoj potvrđuju i podaci internet platforme “Trivago”, turističkog pretraživača za upoređivanje cena hotela, koji u svojoj pretrazi ima 700.000 hotela i preko 200 buking stranica.

– Iako hrvatski hoteli nisu među najposjećenijima po statistikama našeg sajta, najveći broj interesenata za hrvatske hotele dolazi upravo iz Nemačke, Italije i Austrije. Najpopularnije hrvatske destinacije na Trivagu su Dubrovnik, Split i Poreč, a turisti iz Nemačke koji hotel uplate preko našeg sajta na odmoru u proseku ostanu nedelju dana, pri čemu za takav smeštaj prosečno plate 1.577 eura – rekao je Filip Sturman iz kompanije Trivago i istakao da je ovaj portal pre dve nedelje pokrenuo svoju 52. platformu na hrvatskom jeziku (trivago.hr).

Informišite se jednom nedeljno o aktuelnim vestima - prijavite se na našu mejling listu

Оставите одговор