Kompanija „dm drogerie markt“ će ove godine na Crni petak, umesto popusta na proizvode, donirati 5% svog celokupnog prometa ostvarenog u našoj zemlji tokom tog dana narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije.
Ovu inicijativu nemački drogerijski lanac pod sprovodi globalno sloganom „Giving is the new black“, a akcija se sprovodi i sa ciljem da „podseti na to da solidarnost nikada nije bila potrebnija i da je pravi trenutak da se u izazovnoj 2020. godini okrenemo onome što je zaista važno“, kažu u kompaniji.
Tako će dm Srbija 5% prometa ostvarenog u petak 27. novembra 2020. godine nameniti ovom humanom cilju, bilo da je kupovina obavljena u njenoj prodavnici ili putem Glovo aplikacije, budući da kupci daju svoj doprinos akciji i kada poručuju onlajn.
Nemačka kompanija je sličnu inicijativu realizovala i pre godinu dana, kada je na Crni petak prikupila tri miliona dinara za opremanje Univerzitetske dečje klinike Tiršova, a u ovoj godini je do sada već sprovela niz društveno-odgovornih projekata čiji je cilj poboljšanje kvaliteta života različitih društvenih grupa.
– Kontinuirano nižući humane inicijative i vođena uvek načelom „Čovek u centru poslovanja“, kompanija dm će i u godini pred nama nastaviti da sprovodi projekte koji će našu zajednicu učiniti boljim mestom za život svih nas – poručuju iz dm-a.
Оставите одговор