Nemački lanac maloprodajnih objekata “Metro” zabeležio je u drugom kvartalu ove godine neočekivani gubitak i pad prodaje, uglavnom zbog troškova procesa restrukturiranja, ali i zbog terorističkih napada u Francuskoj.
Dobit sračunata pre odbitka kamata i poreza (EBIT), u trećem poslovnom tromesečju za Metro je pala na 154 miliona eura, pri čemu su prihodi bili niži za 2,7 posto, spustivši se na nivo od 13,6 milijardi eura, prenosi “seebiz”.
U saopštenju nemačke kompanije se navodi da je gubitak pre kamata i poreza, a nakon jednokratnih troškova od 190 miliona eura, iznosio 36 miliona eura, uglavnom zbog troškova restrukturiranja u “cash and carry” poslovanju u Nemačkoj, Belgiji i Italiji.
Izvršni direktor Metroa Olaf Koh je kao razlog povećanih troškova kompanije naveo ubrzanje decentralizacije upravljanja i reorganizaciju trgovina. U saopštenju se takođe objašnjava i da je poslovanje sa hotelima i restoranima u Francuskoj oslabljeno zbog straha od mogućih novih terorističkih napada.
Sa druge strane, prihodi Metroa su u Turskoj i Španiji porasli.
Оставите одговор