Prodaja neprehrambenih artikala sa cenom većom od 20 eura poslednjih nedelja i meseci propada, zbog čega je nemački sidkontni lanac Lidl naručio za 2023. godinu znatno manje takvih proizvoda, javlja Lebensmittelzeitung.
Kompanija Lidl ne prodaje samo prehrambene i drogerijske artikle, već i raznu drugu robu iz neprehrambene oblasti, a to ponekad podrazumeva i promenu ponuda alata, odeće, kućnih i ukrasnih predmeta i potrepština i elektronike na nedeljnom nivou.
Pored svežih pekara, u Lidlovim prodavnicama prehrambeni sektor je jedan od najprofitabilnijih, iako je u poslednje vreme bilo problema zbog poremećenih lanaca snabdevanja i problema u isporuci.
Međutim, iako je i prodaja neprehrambenih proizvoda veoma isplativa za diskontnog giganta, iz kompanije najavljuju da će do kraja godine izbaciti neke takve artikle iz svog asortimana i to zahvaljujući kupcima. Naime, u Lidlu sumnjaju da iza slabe potražnje stoji strah od sve veće cene energije, zbog čega kupci postaju sve štedljiviji, prenosi Fenix magazin.
Оставите одговор