U ovogodišnjoj akciji „Giving is the new black“, kompanija dm drogerie markt je poslednjeg petka u novembru prikupila i donirala za Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije 4.782.946 dinara.
Aktivnost prikupljanja i doniranja pet podsto svog ukupnog dnevnog prometa, kompanija dm sprovodi u našoj zemlji već petu godinu zaredom. Tako je, umesto tradicionalnog Black Friday-a, Giving Friday u dm drogerijama postao simbol solidarnosti prema egzistencijalno ugroženim sugrađanima.
– Zaposlenima u dm-u posebno je drago što naši kupci prepoznaju važnost inicijative Giving Friday i rado u njoj učestvuju. Iz godine u godinu odziv zajednice je sve veći, te je simbolično što baš na Crni petak zajedničkim snagama doprinosimo lepoti darivanja. Ovakva podrška ne samo da je omogućila doniranje značajnih sredstava, već je i jasno ukazala na to koliko je važno uzajamno delovati u rešavanju izazova sa kojim se suočavaju socijalno najugroženiji građani. Zato nastojimo uvek da pokrećemo snagu solidarnosti i spremnost svih nas da doprinesemo boljem životu onih kojima je pomoć najpotrebnija – poručila je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm Srbija i Severna Makedonija.
U Crvenom krstu Srbije kažu da je od 2020. godine i početka saradnje sa kompanijom dm obezbeđena hrana za više desetina hiljada korisnika Narodnih kuhinja, prenosi eKapija.
– Izuzetna je čast što već četvrti put zaredom imamo priliku da sarađujemo sa kompanijom dm, koja je prepoznala našu misiju da olakšamo svakodnevicu egzistencijalno ugroženih građana. Zahvaljujemo se na još jednoj donaciji koja značajno doprinosi ostvarivanju tog cilja i pokazuje da oni najugroženiji među nama nisu sami, jer sve postaje lakše uz podršku čitavog društva. Nadamo se da će ova plemenita inicijativa kompanije dm inspirisati i druge poslovne organizacije i pojedince da pomognu poboljšanju života korisnika Narodnih kuhinja – istakao je Ljubomir Miladinović, generalni sekretar Crvenog krsta Srbije.
U okviru Giving Friday-a, kompanija dm je Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije do sada donirala ukupno 10,5 miliona dinara, zahvaljujući čemu je omogućena priprema više od 98 tona hrane, odnosno obroka za preko 29.000 korisnika u 65 srpskih gradova i opština. Pored toga, kada je prvi put pokrenuta ova akcija, 2019. godine je prikupljeno tri miliona dinara za opremanje Univerzitetske dečje klinike Tiršova.
Оставите одговор