Turistička organizacija Srbije (TOS) je od 7. do 9. marta učestvovala na Mđunarodnom sajmu turizma u Berlinu (ITB), jednom od najvećih takve vrste u svetu, na kom se predstavila sa svojim novim brendom “Srbija. Doživi!“
Kako pokazuju statistički podaci za prošlu godinu, broj noćenja nemačkih turista u Srbiji je dostigao 242.481, što je više i od rekordne 2019. godine, zbog čega se nemački turisti svrstavaju na četvrto mesto, iza Rusije, Turske i BiH, navodi se u saopštenju TOS-a i dodaje da to pokazuje da su nemački turisti prepoznali kvalitet Srbije kao turističke destinacije.
„Sajam u Berlinu je prilika da se Srbija predstavi na tržištu Nemačke, a brend „Srbija. Doživi!“ nosi nešto lično, spontano, dinamično, ali pokazuje i stabilnost, pouzdanost i tradiciju Srbije kao destinacije“, navodi se u saopštenju.
Inače, na berlinskom sajmu se predstavilo više od hiljadu izlagača iz celog sveta, s obzirom na to da ova manifestacija više od 50 godina prati svetske trendove i postavlja standarde u sferi turizma i ugostiteljstva, prenosi b92.
Na štandu TOS-a predstavile su se lokalne turističke organizacije iz više gradova u Srbiji, hoteli, kampirališta, kao i turističke agencije. Tokom četiri dana trajanja Sajma, srpske kompanije su dobile priliku da ostvare poslovne kontakte, razmene iskustva, postignu dogovore i informišu se o aktuelnim trendovima u ovoj oblasti.
Naše kompanije su na ovoj manifestaciji imale veliki broj sastanaka sa predstavnicima međunarodnih turističkih asocijacija, sa kojima su razmenile iskustva i definisale mogućnosti unapređenja saradnje, navode iz TOS-a.
Оставите одговор